Наприкінці Другої світової війни Нейтан Хілу, син нью-йоркських іммігрантів-євреїв із Сирії, отримав завдання від армії США, яке змінило його життя, — охороняти нацистських воєнних злочинців найвищого рангу під час Нюрнберзького процесу. Цей досвід став поживою для цілого життя мистецького натхнення Нейтана — практично невідомого «художника-аутсайдера», який наступні 70 років із одержимістю створював візуальний наратив своїх спогадів. Але що буде, якщо ці спогади почнуть жити власним життям?
Режисер Ілан Ґолод представляє документальний портрет літнього художника, але, хоча спершу цей фільм був просто спостереженням за унікальним свідком історії, зрештою він переростає у захопливе дослідження функції мистецтва як архіву та винахідництва. Наважившись поставити під сумнів історії художника, фільм «Нейтан-ізм» стає надзвичайно цікавим поглядом на потребу однієї людини поділитися правдою зі світом, який не завжди готовий слухати.
Творча команда:
Режисерська робота: Ілан Ґолод
Продюсування: Мелані Ві Леві, Ілан Ґолод, Керін Капотосто (виконавча продюсерка)
Операторська робота: Джейсон Блевінс
Звук: Крістофер Бовен (оригінальна музика)
Нагороди
«Нагорода музею “Яд Вашем”» за «Кінематографічні досягнення у створенні документального кіно про Голокост» на фестивалі Docaviv, «Нагорода Альберта та Джудіт Ґолдберґів за єврейське мистецтво та культуру» на Єврейському кінофестивалі у Сан-Франциско
Режисер/-ка
Ілан Ґолод
Ілан Ґолод — після першого досвіду у створенні кіно під час військової служби в Ізраїлі працював режисером монтажу в різноманітних проєктах у кіноіндустрії Нью-Йорка, а також режисером короткометражних документальних фільмів. Ілан був членом команди монтажу фільму Майка Бірбіґлії «Ходи уві сні зі мною» (Sundance, SXSW), а потім став співрежисером та режисером монтажу короткометражного документального фільму «Майк Бірбіґліа: як зняти оце — чим би воно не було». Під час роботи над своїм повнометражним документальним фільмом «Нейтан-ізм» він також монтував фільми Майка «Не думай двічі» (SXSW, Tribeca) та Маї Зінштейн «До прийдешнього царства» (Docaviv, IDFA).Вибрана фільмографія
«Майк Бірбіґліа: як зняти оце — чим би воно не було» — співрежисер, режисер монтажу