Зустрічайте професіоналів: на цих сесіях ми спілкуємося з тими, хто займається фінансуванням, програмуванням і дистрибуцією документального кіно.
На заключній сесії ви зустрінетеся з сейлз-агентами з великих європейських компаній і дізнаєтеся, як вони працюють і які фільми шукають.
Модераторка буде особисто в КІНО42.
Учасники/-ці:
Воутер Янсен (Square Eyes);
Аїда Азіз (Mediawan Rights);
Невена Міласіновіч (Lightdox);
Шоші Корман (Cinephil);
Александра Дерев'єнко (CAT&Docs).
Модераторка: Бріджит О'Ші
Воутер Янсен — засновник сейлз-компанії Square Eyes, яка допомагає визначним немейстрімним фільмам знаходити аудиторію та визнання, на яке вони заслуговують. Результатом цієї роботи став каталог фільмів, які були вперше показані на міжнародних фестивалях і здобули численні нагороди у Каннах, на Міжнародному кінофестивалі в Торонто, у Берліні, Локарно та Клермон-Феррані. У минулому Воутер працював керівником програм Міжнародного кінофестивалю Go Short — International Film Festival. Воутер читає лекції в таких навчальних закладах, як Ле Френуа, HEAD у Женеві та Нідерландській кіноакадемії, а також модерує та веде воркшопи на фестивалях IDFA, True/False, VIS, фестивалях у Вінтертурі, Локарно та інших.
Square Eyes — це сейлз-компанія у Відні, яка спеціалізується на представленні сміливих авторських повнометражних і короткометражних фільмів, а також готова брати на себе наративні й естетичні ризики. Вони тісно співпрацюють з режисерами й розробляють індивідуальні стратегії фестивальної дистрибуції та продажів. Обмеження портфоліо гарантує, що кожен фільм Square Eyes отримає увагу, необхідну для повного розкриття його потенціалу.
Аїда Азіз закінчила Паризький університет Пантеон-Сорбонна, де спеціалізувалася на міжнародних продажах під керівництвом Ніколя Бріґо-Роберта — засновника сейлз-компанії PlayTime. Вона працювала над 76-м Каннським кінофестивалем у 2023 році, де з головою занурилася у Film Market. Нещодавно вона приєдналася до Mediawan Rights і як асистентка з міжнародних продажів оцінює проєкти для придбання, організовує зустрічі на міжнародних кіноринках та допомагає представляти документальні фільми Mediawan Rights на фестивалях по всьому світу.
Mediawan Rights — це дистриб'юторська компанія, що базується в Парижі та спеціалізується на авторських креативних документальних фільмах для прокату й фестивалів, а також на телевізійному та стрімінговому контенті. Місія Mediawan Rights — донести виняткові історії до глобальної аудиторії завдяки індивідуальному підходу до кожного фільму й тісній співпраці з режисерами на кожному етапі. До портфоліо Mediawan Rights входять фільми Олівера Стоуна «Ядерний час» (Венеція, 2022) та «Саундтрек до державного перевороту» (Sundance, 2024).
Невена Міласіновіч — керівниця відділу продажів і закупівель у компанії Lightdox. Вона відповідає за дистрибуцію та продажі в Центральній та Східній Європі, Азії, Латинській Америці та Африці. Невена охоче береться за освоєння найперспективніших ринків з творчим підходом й інноваційністю. Вона закінчила факультет живопису в Академії мистецтв (Боснія і Герцеговина) та Академію музики й виконавських мистецтв ім. Яначека (Брно). Невена працює у сфері продажу та дистрибуції документального кіно з 2015 року, а особливу увагу приділяє VOD та фестивальній дистрибуції.
Шоші Корман — співкерівна директорка Cinephil, міжнародної компанії з продажу та консалтингу, що забезпечує дистрибуцію, трансляції та фінансування документальних фільмів з усього світу від імені продюсерів та режисерів. Серед останніх проєктів, над якими працювала Шоші: триразовий номінант на премію «Оскар» — «Втеча» Йонаса Поера Расмуссена, дворазовий номінант на премію «Оскар» — «Колектив» Александра Нанау, а також переможець фестивалю Sundance і номінант на премію «Оскар» — «Будинок зі скалок».
Cinephil — міжнародна компанія з продажу та консалтингу, що має міцну репутацію в забезпеченні дистрибуції, трансляції та фінансування документальних фільмів з усього світу від імені продюсерів та режисерів.
Александра Дерев'єнко закінчила аспірантуру з організації телебачення та кіно в Національній кіношколі в Лодзі, а також курс MEGA Plus — Європейську магістратуру з аудіовізуального менеджменту в Іспанії. Вона приєдналася до CAT&Docs у відділі продажів і закупівель у 2016 році, а до цього чотири роки працювала сейлз-менеджеркою в Taskovski Films. Александра була учасницею пітчингових панелей численних міжнародних фестивалів та маркетплейсів, зокрема Baltic Sea Docs, Visions du Réel, Краківського кінофестивалю та Doclisboa.
CAT&Docs — це паризька сейлз-компанія, що спеціалізується на просуванні та дистрибуції документальних фільмів з усього світу. Вони шукають сміливі, відкриті до розмаїття документальні фільми, які досліджують світ і пропонують нові погляди на нього. CAT&Docs відомий такими фільмами, як «CITIZENFOUR», «5 розбитих камер», «Соніта», а серед нещодавніх — «Аполлонія», «Моя вкрадена планета» та інші.
Бріджит О'Ші — тюторка та консультантка, яка допомагає документальним проєктам і режисер(к)ам повністю розкрити свій глобальний потенціал. Вона працювала з ARTE над проєктами «Покоління Африки» та «Покоління України», розробляла фестивальні стратегії для колекцій фільмів, а також входила до складу правління B2B Doc, Circle Women Doc Accelerator та Dokufest у Призрені, Косово. Бріджит є співзасновницею та співдиректоркою Європейської асоціації документального кіно — мережі й системи підтримки документалістів. Як міжнародно відома кураторка з розгалуженою мережею контактів, вона проводить навчання з фестивальної стратегії, міжнародного співфінансування, пітчинґу і культурного менеджменту.