Зустрічайте професіоналів: СЕЙЛЗ-АГЕНТ(К)И

Тривалість
90’

Зустрічайте професіоналів: на цих сесіях ми спілкуємося з тими, хто займається фінансуванням, програмуванням і дистрибуцією документального кіно.

 

На заключній сесії ви зустрінетеся з сейлз-агентами з великих європейських компаній і дізнаєтеся, як вони працюють і які фільми шукають.

Модераторка буде особисто в КІНО42.

Учасники/-ці: 

Воутер Янсен (Square Eyes);

Аїда Азіз (Mediawan Rights);

Невена Міласіновіч (Lightdox);

Шоші Корман (Cinephil); 

Александра Дерев'єнко (CAT&Docs).


Модераторка: Бріджит О'Ші

Воутер Янсен — засновник сейлз-компанії Square Eyes, яка допомагає визначним немейстрімним фільмам знаходити аудиторію та визнання, на яке вони заслуговують. Результатом цієї роботи став каталог фільмів, які були вперше показані на міжнародних фестивалях і здобули численні нагороди у Каннах, на Міжнародному кінофестивалі в Торонто, у Берліні, Локарно та Клермон-Феррані. У минулому Воутер працював керівником програм Міжнародного кінофестивалю Go Short — International Film Festival. Воутер читає лекції в таких навчальних закладах, як Ле Френуа, HEAD у Женеві та Нідерландській кіноакадемії, а також модерує та веде воркшопи на фестивалях IDFA, True/False, VIS, фестивалях у Вінтертурі, Локарно та інших.

 

Square Eyes — це сейлз-компанія у Відні, яка спеціалізується на представленні сміливих авторських повнометражних і короткометражних фільмів, а також готова брати на себе наративні й естетичні ризики. Вони тісно співпрацюють з режисерами й розробляють індивідуальні стратегії фестивальної дистрибуції та продажів. Обмеження портфоліо гарантує, що кожен фільм Square Eyes отримає увагу, необхідну для повного розкриття його потенціалу.

Аїда Азіз закінчила Паризький університет Пантеон-Сорбонна, де спеціалізувалася на міжнародних продажах під керівництвом Ніколя Бріґо-Роберта — засновника сейлз-компанії PlayTime. Вона працювала над 76-м Каннським кінофестивалем у 2023 році, де з головою занурилася у Film Market. Нещодавно вона приєдналася до Mediawan Rights і як асистентка з міжнародних продажів оцінює проєкти для придбання, організовує зустрічі на міжнародних кіноринках та допомагає представляти документальні фільми Mediawan Rights на фестивалях по всьому світу.

 

Mediawan Rights — це дистриб'юторська компанія, що базується в Парижі та спеціалізується на авторських креативних документальних фільмах для прокату й фестивалів, а також на телевізійному та стрімінговому контенті. Місія Mediawan Rights — донести виняткові історії до глобальної аудиторії завдяки індивідуальному підходу до кожного фільму й тісній співпраці з режисерами на кожному етапі. До портфоліо Mediawan Rights входять фільми Олівера Стоуна «Ядерний час» (Венеція, 2022) та «Саундтрек до державного перевороту» (Sundance, 2024).

Невена Міласіновіч — керівниця відділу продажів і закупівель у компанії Lightdox. Вона відповідає за дистрибуцію та продажі в Центральній та Східній Європі, Азії, Латинській Америці та Африці. Невена охоче береться за освоєння найперспективніших ринків з творчим підходом й інноваційністю. Вона закінчила факультет живопису в Академії мистецтв (Боснія і Герцеговина) та Академію музики й виконавських мистецтв ім. Яначека (Брно). Невена працює у сфері продажу та дистрибуції документального кіно з 2015 року, а особливу увагу приділяє VOD та фестивальній дистрибуції.


Lightdox — це міжнародна агенція з продажу та дистрибуції зі штаб-квартирою у Швейцарії та Франції, яка представляє потужний документальний сторітелінг. Вони з захопленням працюють із високоякісними авторськими документальними фільмами з виразною кінематографічною мовою та емоційним впливом. Їхнє портфоліо документальних фільмів складається з «Батьківщини» Олександра Михалковича та Ганни Бадзяки (2023), «Як врятувати мертвого друга» (2022), «Маленька Палестина: Щоденник облоги» Абдалли Аль-Хатіба (2021) та багатьох інших.

Шоші Корман — співкерівна директорка Cinephil, міжнародної компанії з продажу та консалтингу, що забезпечує дистрибуцію, трансляції та фінансування документальних фільмів з усього світу від імені продюсерів та режисерів. Серед останніх проєктів, над якими працювала Шоші: триразовий номінант на премію «Оскар» — «Втеча» Йонаса Поера Расмуссена, дворазовий номінант на премію «Оскар» — «Колектив» Александра Нанау, а також переможець фестивалю Sundance і номінант на премію «Оскар» — «Будинок зі скалок».

 

Cinephil — міжнародна компанія з продажу та консалтингу, що має міцну репутацію в забезпеченні дистрибуції, трансляції та фінансування документальних фільмів з усього світу від імені продюсерів та режисерів.

Александра Дерев'єнко закінчила аспірантуру з організації телебачення та кіно в Національній кіношколі в Лодзі, а також курс MEGA Plus — Європейську магістратуру з аудіовізуального менеджменту в Іспанії. Вона приєдналася до CAT&Docs у відділі продажів і закупівель у 2016 році, а до цього чотири роки працювала сейлз-менеджеркою в Taskovski Films. Александра була учасницею пітчингових панелей численних міжнародних фестивалів та маркетплейсів, зокрема Baltic Sea Docs, Visions du Réel, Краківського кінофестивалю та Doclisboa.

 

CAT&Docs — це паризька сейлз-компанія, що спеціалізується на просуванні та дистрибуції документальних фільмів з усього світу. Вони шукають сміливі, відкриті до розмаїття документальні фільми, які досліджують світ і пропонують нові погляди на нього. CAT&Docs відомий такими фільмами, як «CITIZENFOUR», «5 розбитих камер», «Соніта», а серед нещодавніх — «Аполлонія», «Моя вкрадена планета» та інші.


Бріджит О'Ші — тюторка та консультантка, яка допомагає документальним проєктам і режисер(к)ам повністю розкрити свій глобальний потенціал. Вона працювала з ARTE над проєктами «Покоління Африки» та «Покоління України», розробляла фестивальні стратегії для колекцій фільмів, а також входила до складу правління B2B Doc, Circle Women Doc Accelerator та Dokufest у Призрені, Косово. Бріджит є співзасновницею та співдиректоркою Європейської асоціації документального кіно — мережі й системи підтримки документалістів. Як міжнародно відома кураторка з розгалуженою мережею контактів, вона проводить навчання з фестивальної стратегії, міжнародного співфінансування, пітчинґу і культурного менеджменту.


КІНО42
Костянтинівська, 11/13
Онлайн-подія (Zoom) з доступом офлайн в Кіно42
Мова: Англійська
Вхід за індустрійною акредитацією
Інклюзивність локації
Четвер
06 червня 2024
14:00
22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Розкриття потенціалу кінопрокату вашого фільму: освоєння європейськог…
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Розкриття потенціалу кінопрокату вашого фільму: освоєння європейського ринку» з Жаком Пелісьє, дистрибутором із Франції
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Звук у документальному кіно
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Звук у документальному кіно
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Суспільне Україна: принципи роботи й можливості для кіновиробників
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Суспільне Україна: принципи роботи й можливості для кіновиробників
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Public talk: розмова режисерів конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Мар…
DOCU/ПРО
06 червня 2024
Public talk: розмова режисерів конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Марини Степанської про розломи реальності й те, як з них виростає кіно
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
06 червня 2024
Основи кіновиробництва: Огляд різних типів прав на фільми
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Основи кіновиробництва: Огляд різних типів прав на фільми
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Кейс-стаді з Міхаелем Оґлундом: пошук вашого унікального «голосу» в п…
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Кейс-стаді з Міхаелем Оґлундом: пошук вашого унікального «голосу» в процесі монтажу
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Монтаж у кіно: Кейс-стаді фільму «Мирні люди»
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Монтаж у кіно: Кейс-стаді фільму «Мирні люди»
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: GUARDIAN
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: GUARDIAN
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: БРОДКАСТЕРИ
DOCU/ПРО
04 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: БРОДКАСТЕРИ
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
04 червня 2024
Яку роль відіграє культура, коли країна стоїть на межі виживання?
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Яку роль відіграє культура, коли країна стоїть на межі виживання?
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Ранкова кава з ARTE: говоримо про Generation Ukraine
DOCU/ПРО
04 червня 2024
Ранкова кава з ARTE: говоримо про Generation Ukraine
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
04 червня 2024
10 років із B2B Doc: Вивчені уроки та майбутні виклики
DOCU/ПРО
04 червня 2024
10 років із B2B Doc: Вивчені уроки та майбутні виклики
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
04 червня 2024