З даху кольорово оздобленої арени Державного цирку Бухареста знімають двох велетенських пластикових слонів. Збудований комуністичним режимом у 1961 році, цирк нарешті змушений змінюватися. Вистави з дикими тваринами раптово забороняють, і цирк втрачає головне джерело інтересу глядачів/-ок. Аді та Міоара, партнер(к)и-дресирувальники/-ці з багаторічним досвідом, залишаються без роботи, яка була їхнім життям, та проводжають своїх вихованців до зоопарку. У цирку криза, і директор вдається до ризикованого кроку — залучає Адріана, режисера лас-вегаських шоу, який працює в знаменитому «Цирку дю Солей». Адріан проводить кастинги, і Міоара, Аді та їхні колеги отримують завдання до кінця року перетворити старомодний цирк на акробатичний спектакль світового класу. Через історії дресирувальників/-ць, які втрачають роботу й намагаються вижити в новій реальності, цирк стає дзеркалом перехідних процесів, що відбуваються у всій Східній Європі впродовж останніх тридцяти років.
Творча команда:
Режисерська робота: Клара Клейнінґер
Продюсування: Маґдалена Боровєц, Татьяна Матисяк, Дарія Зєновіч
Операторська робота: Міхай Андрей Леаха
Звук: Артур Валащик
Виробництво
SQUARE film studio
Режисер/-ка
Клара Клейнінґер
Клара Клейнінґер — режисерка й антропологиня. Народилася та виросла в Бухаресті, а освіту з візуальної антропології здобула в Granada Centre, що в Манчестері. Клара закінчила програму Dok Pro у варшавській Кіношколі Вайди. Кілька її документальних короткометрівок були показані на міжнародних фестивалях, а премʼєра її короткометражного документального фільму «Щоденна сірість» відбулася на Sheffield Doc/Fest (2020). Клара є випускницею Літньої школи IDFA та програми Sarajevo Talents, а також викладає документалістику та антропологію в Опольському університеті в Польщі.Вибрана фільмографія
«Щоденна сірість» (2020), «Хороший день» (2015), Dem A Talk (2014)