За допомогою маловідомих архівів та свого характерного кінематографічного аналізу Марк Казінс оповідає про підйом фашизму в Італії та його наслідки по всій Європі 1930-х років. Це водночас кіноесе та історичний документ, у якому Казінс контекстуалізує історію через сучасність, тримаючи дзеркало перед нинішнім політичним ландшафтом з повзучою ультраправою ідеологією та маніпульованими медіа.
Творча команда:
Режисерська робота: Марк Казінс
Продюсування: Антоніо Бадаламенті, Андреа Ромео
Операторська робота: Марк Казінс, Тімоті Аліпранді
Звук: Кончетта Ломбардо, Філіпо Ліллі
Виробництво
Palomar SPA
Дистриб'юція:
The Match Factory, Domstrasse 60, 50668 Cologne/Germany, +49 221 539 709-0,
[email protected], www.the-match-factory.com
Нагороди
«Приз глядацьких симпатій» за «Найкращий міжнародний документальний фільм» на Сан-Паульському міжнародному кінофестивалі (2022), нагорода «ReFrame» за «Творче використання архівів», «Спеціальна відзнака» на Амстердамському міжнародному фестивалі документального кіно (2022)
Режисер/-ка
Марк Казінс
Марк Казінс — ірландсько-шотландський режисер і сценарист. Премʼєри його фільмів проходили в Каннах, Берліні, на кінофестивалі «Санденс» та у Венеції. Марк знімав в Іраку, Сараєво під час облоги, Ірані, Мексиці, у різних куточках Азії, а також в Америці та Європі. Написав, з-поміж інших, книжки «Уявляти реальність: книга документалістики видавництва Faber» та «Історія погляду». Працював разом із Тільдою Свінтон над новаторськими кіноподіями і намагається знаходити нові фільмові способи досліджувати свої теми: погляд, міста, кіно, дитинство й відновлення.Вибрана фільмографія
«Похід на Рим» (2022), «Бурі Джеремі Томаса» (2021), «Історія кіно: нове покоління» (2021), «Історія погляду» (2021), «40 днів на вивчення кіно» (2019), «Буря в моєму серці» (2018), «Жінки роблять кіно: новий фільм-подорож по кіно» (2018), «Очі Орсона Веллеса» (2016), «Стокгольм, моя любове» (2016), «Більше, ніж сяйво» (2016), «Атомне: життя в жаху й надії» (2015), «Я — Белфаст» (2015), «6 бажань: Д. Г. Лоренс і Сардинія» (2014), «Фільм, що купує кінотеатр» (2014), «Життя може бути» (2013), «Тут дракони» (2013)