Case study: Як фільми наближають перемогу? Досвід Civil Pitch.

Тривалість
90’

Із початку війни Росії проти України у 2014 році практично всі українські документалісти й документалістки так чи інакше долучаються до процесу культурної дипломатії. За останні 9 років вийшло чимало потужних та успішних в міжнародному фестивальному прокаті фільмів про війну. Це не зупинило повномасштабного вторгнення. Але, можливо, це допомогло отримати широку підтримку інших країн?

Вперше проєкт Civil Pitch відбувся 2019 року під девізом «Кіно, що змінює». У 2022, із початком нового етапу війни, слоган змінився на «Кіно, що наближає перемогу». Чи це справді можливо і як саме? Чи працює документальне кіно як інструмент змін — громадської думки, політик, наративів — всередині нашого суспільства та у світі? Говоримо з автор(к)ами фільмів Civil Pitch обох випусків проєкту.

Учасники/-ці:

Галина Лавринець — режисерка фільму Civil Pitch 2.0 «Гості з Харкова» (2023);

Леся Дяк — режисерка фільму Civil Pitch 2.0 «Під крилом ночі» (2023);

Павло Дорогой — режисер фільму Civil Pitch 2.0 «89 днів» (2023);

Анастасія Тиха — режисерка фільму Civil Pitch 2.0 «Наша робо сім’я» (2023);

 

Модераторка: 

Олександра Кравченко — координаторка проєкту Civil Pitch 2.0, продюсерка.

Галина Лавринецьрежисерка, культурна менеджерка, продюсерка. Є членкинею Української гільдії режисерів та Української кіноакадемії з 2019 року й творчого об'єднання українських документалістів #BABYLON'13 з 2015 року.

Леся Дяк — закінчила Майстерню з режисури документального кіно Сергія Буковського. Із 2021 року навчається на міжнародній магістерській програмі з режисури документального кіно DocNomads. Переважно досліджує теми наслідків війни для психічного здоров’я, досвід одужання від психологічних травм.

Павло Дорогой — фотограф-документаліст, режисер документального кіно. Вивчав документальну фотографію та фотожурналістику, постдокументальну фотографію та інші медіа в школі сучасної фотографії «ДОКДОКДОК» (Санкт-Петербург).

Анастасія Тиха — закінчила Київський національний університет театру, кіно й телебачення, кафедри телережисури й документального кіно. У 2018 році, Анастасія стала стипендіанткою Gaude Polonia. Вона працювала скрипт-супервазеркою та другою режисеркою. З 2019 року, вона є програмною директоркою фестивалю першого в Україні кінофестивалю операторською майстерності КІНООКО. Анастасія також учасниця об’єднання Babylon’13.

Олександра Кравченко —  народилася в Херсоні у 1983 році. Закінчила Національний університет «Києво-Могилянська академія» за спеціальністю «Культурологія». Із 2011 року працює в галузі кіновиробництва: директорка з комунікацій («Артхаус Трафік», Одеський міжнародний кінофестиваль), керівна маркетинг-менеджерка («Анімаград» / FILM.UA Group), фриланс-продюсерка (DGTL RLGN, Albatros Communicos, Moon Man).


Зала «КЛАСІК»
Кт. «Жовтень»
вул. Костянтинівська, 26
Мова: Українська
Вхід вільний
Середа
07 червня 2023
14:00
22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Розкриття потенціалу кінопрокату вашого фільму: освоєння європейськог…
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Розкриття потенціалу кінопрокату вашого фільму: освоєння європейського ринку» з Жаком Пелісьє, дистрибутором із Франції
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Звук у документальному кіно
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Звук у документальному кіно
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Суспільне Україна: принципи роботи й можливості для кіновиробників
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Суспільне Україна: принципи роботи й можливості для кіновиробників
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Public talk: розмова режисерів конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Мар…
DOCU/ПРО
06 червня 2024
Public talk: розмова режисерів конкурсу DOCU/УКРАЇНА та режисерки Марини Степанської про розломи реальності й те, як з них виростає кіно
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
06 червня 2024
Основи кіновиробництва: Огляд різних типів прав на фільми
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Основи кіновиробництва: Огляд різних типів прав на фільми
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
02 червня 2024
Кейс-стаді з Міхаелем Оґлундом: пошук вашого унікального «голосу» в п…
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Кейс-стаді з Міхаелем Оґлундом: пошук вашого унікального «голосу» в процесі монтажу
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Монтаж у кіно: Кейс-стаді фільму «Мирні люди»
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Монтаж у кіно: Кейс-стаді фільму «Мирні люди»
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: GUARDIAN
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: GUARDIAN
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
03 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: БРОДКАСТЕРИ
DOCU/ПРО
04 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: БРОДКАСТЕРИ
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
04 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: СЕЙЛЗ-АГЕНТ(К)И
DOCU/ПРО
06 червня 2024
Зустрічайте професіоналів: СЕЙЛЗ-АГЕНТ(К)И
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
06 червня 2024
Яку роль відіграє культура, коли країна стоїть на межі виживання?
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Яку роль відіграє культура, коли країна стоїть на межі виживання?
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
01 червня 2024
Ранкова кава з ARTE: говоримо про Generation Ukraine
DOCU/ПРО
04 червня 2024
Ранкова кава з ARTE: говоримо про Generation Ukraine
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
04 червня 2024
10 років із B2B Doc: Вивчені уроки та майбутні виклики
DOCU/ПРО
04 червня 2024
10 років із B2B Doc: Вивчені уроки та майбутні виклики
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
04 червня 2024