Як знайти спільну мову із сейлз-агентом/-кою, виділити таргетингові групи проєкту, вибудувати взаємовигідну копродукцію, написати музику до фільму, презентувати свій проєкт, а виживши, не втратити любов до документального кіно? Відповіді на ці запитання з 25 березня до 4 квітня включно під час подій DOCU/ПРО TALKS разом з провідними міжнародними кіноспеціаліст(к)ами шукатиме наша індустрійна платформа DOCU/ПРО.
У межах майстер-класів досвідом поділиться Йоанна Солецька, фахівчиня з маркетингу кіно та роботи із соціальними медіа (агенція Alphapanda); Мікаель Опструп, продюсер і спеціаліст з розробки міжнародних проєктів; Анна Стилінська, режисерка-документалістка й незалежна продюсерка; композиторки Найніта Десай та Джо Рейнджер; Ліселот Фербрюгге, експертка з продажів (Deckert Distribution); українська режисерка Олена Сіятовська та Адам Шлесіцький, очільник Doc Lab Poland та продюсер.
Мова: англійська
Формат: онлайн
Участь: за індустрійною акредитацією
25 березня, 11:00 | Цифровий маркетинг фільмів: де шукати аудиторію?
26 березня, 11:00 | Навіщо потрібна копродукція і як зробити її здоровою?
30 березня, 11:00 | Гола правда: робота з сейлз-агентами
2 квітня, 11:00 | Кейс-стаді: «Уроки кохання», або Як не втратити любов до кіно
3 квітня, 11:00 | Envision Sound: подвійний сеанс
4 квітня, 11:00 | Як презентувати свій проєкт (і вижити)