Тужлива, але дотепна розповідь про подорож до Пекіна студентки, яка вивчала мистецтво й прожила за кордоном десять років. Під час її перебування вдома із сім’єю стає очевидно, наскільки вона втратила коріння, доки жила за кордоном.
Творча команда:
Режисерська робота: Вів Лі
Продюсування: Вів Лі
Операторська робота: Вів Лі
Монтаж: Вів Лі
Звук: Вів Лі
Виробництво
Viv Li, DocNomads
Дистриб'юція:
Viv Li
Режисер/-ка
Вів Лі
Вів Лі — режисерка з Китаю, яка живе й працює у Пекіні та Берліні. Має магістерський ступінь з кінорежисури від DocNomads. Також здобула бакалаврський ступінь з відзнакою за спеціальністю «Драматургія і кінознавство» в Манчестерському університеті. Пише сценарії та режисує фільми у Сполученому Королівстві, Китаї, Філіппінах, США, Португалії, Угорщині та Бельгії. Крім власних робіт, Вів Лі отримала широкий досвід роботи у кіно- та медіаіндустрії. У 2016 році приєдналася до Vogue Film, платформи Vogue China, і створювала короткометражні фільми про моду для світової аудиторії. Нині працює над своїм повнометражним дебютом у Берліні.
Вибрана фільмографія
Манчестерський вузол (2012), Четверта ранку (2019), Вона фарбує волосся у рожевий (2019), Як знімати поета — на думку поета (2019), Я більше ніде не почуваюсь як удома (2020)