Час експозиції — це час життя об’єкта в кадрі. І в цьому сенсі будь-яка фотографія — не лише двовимірна графічна композиція, вона також має третій — часовий вимір, часову глибину. Є носієм, сховищем часу. А отже, пам’яті… Пам’яті чиєї?.. Обличчя, предмета, пейзажу, що лишились на знімку?.. Самого фотографа?.. Обираючи фотографію за матеріал фільму, темою якого є пам’ять, ми неминуче опиняємось у лабіринті «чужих» та своїх спогадів, «чужого» і свого часу… І в пошуках виходу самі стаємо частиною цього лабіринту і матеріалом власного фільму.
Творча команда:
Режисерська робота: Олександр Балагура
Продюсування: Світлана Зінов’єва
Операторська робота: Володимир Гуєвський
Звук: Борис Петер
Виробництво
Inspiration Films, Jolly Roger Filmmaking
Дистриб'юція:
Режисер/-ка
Олександр Балагура
Олександр Балагура народився 1960 року в Любомлі. Закінчив історичний факультет Київського державного університету. У 1989–1998 роках працював режисером Української студії хронікально-документальних фільмів та телевізійних проєктів. З 1998 року мешкає в Італії з дружиною і трьома дітьми. Незалежний режисер, автор близько 20 документальних фільмів, що брали участь у міжнародних кінофестивалях у Києві, Парижі, Турині, Торонто, Тампере, Флоренції, Тальякоццо тощо. Його перша самостійна робота «Нашим братам і сестрам» (1990) здобула гран-прі на кінофестивалі у Флоренції. З 2018 року — засновник і артдиректор Міжнародного кінофестивалю у Генуї Flight.
Вибрана фільмографія
Нашим братам і сестрам (1990), Крила метелика (2008), Час життя об’єкта в кадрі (2012), Табір (Лолі калі шуба) (2013), Історія для порожнього театру (2016)