Презентувати свій документальний проєкт доводиться часто: щоб знайти продюсера, щоб привернути увагу співпродюсерів і джерел фінансування, щоб знайти сейлз-агента. Що більше ви усвідомлюєте, скільки всього залежить від результату презентації, то більше стресу вона викликає. Яку інформацію розкривати, а що має залишитися нерозказаним? Як презентувати фільм цікаво – але так, щоб вам в обличчя не кинули яйце?
Doc Lab Poland, яку з 2015 року організує Кінофонд імені Владислава Шлесіцького – це найбільша у Польщі програма для розробки, презентації та просування документальних фільмів. До неї входять пітчинги Docs To Start та Docs To Go! на Краківському кінофестивалі, групові воркшопи й індивідуальні консультації, а також міжнародний Центральноєвропейський ринок документальної копродукції (CEDOC). На сьогодні у програмі взяли участь понад 150 проєктів, з яких 55 фільмів уже завершено. На Doc Lab Poland та CEDOC Market щороку стається приблизно 750 особистих зустрічей з продюсерами, дистриб’юторами, сейлз-агентами, представниками телеканалів і фестивалів, а також чільними експертами з усього світу.
Спікер: Адам Шлесіцький
Адам Шлесіцький – засновник і президент Кінофонду імені Владислава Шлесіцького (постав у 2014 році), очільник Doc Lab Poland – найбільшої програми тренінгів і пітчингів для документалістів – й інших тренінгових програм у Польщі. Він є продюсером і виконавчим продюсером документальних фільмів, зокрема номінованої на «Оскар» «Йоанни», номінованого на нагороду Європейської кіноакадемії «Папарацці» та 20 інших. Час від часу працює діджеєм-аматором, але там іще не здобув визнання.
У цій презентації Адам поділиться спостереженням із шести пітчингових сесій Doc Lab Poland, надасть поради, чого слід уникати і як готуватися до презентації, як залишатися спокійним, але не бути нудним, і як пережити стрес пітчингу.
Воркшоп організовано в партнерстві з Інститутом імені Адама Міцкевича та Doc Lab Poland.