Цифровий маркетинг фільмів: де шукати аудиторію?

Тривалість
90’
Соцмережі пропонують чудові можливості для рекламування документальних фільмів – від нішевого таргетингу до індивідуальних меседжів. Розмовлятимемо про те, як цифрові технології революціонізують просування кіно й допомагають документальним стрічкам знаходити свою аудиторію.

Спікерка: Йоанна Солецька

Йоанна Солецька є фахівчинею з маркетингу кіно та стратегій для соціальних медій із понад п’ятнадцятирічним досвідом. Вона очолює польський підрозділ міжнародної агенції із маркетингу кіно Alphapanda, яка спеціалізується на промо-кампаніях для соцмереж. Колишня директорка відділу PR та фестивальної дистрибуції у Школі та студії Вайди. Окрім цього, Йоанна викладала маркетинг кіно й аналіз аудиторії для таких програм, як TorinoFilmLab та CIRCLE Women Doc Accelerator.

22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Навіщо потрібна копродукція і як зробити її здоровою
DOCU/ПРО TALKS
26 березня 2021
Навіщо потрібна копродукція і як зробити її здоровою
Тривалість
90’
DOCU/ПРО TALKS
26 березня 2021
Гола правда: робота з сейлз-агентами
DOCU/ПРО TALKS
30 березня 2021
Гола правда: робота з сейлз-агентами
Тривалість
90’
DOCU/ПРО TALKS
30 березня 2021
Кейс-стаді: «Уроки кохання», або Як не втратити любов до кіно
DOCU/ПРО TALKS
02 квітня 2021
Кейс-стаді: «Уроки кохання», або Як не втратити любов до кіно
Тривалість
90’
DOCU/ПРО TALKS
02 квітня 2021
Envision Sound: подвійний сеанс
DOCU/ПРО TALKS
03 квітня 2021
Envision Sound: подвійний сеанс
Тривалість
90’
DOCU/ПРО TALKS
03 квітня 2021
Як презентувати свій проєкт (і вижити)
DOCU/ПРО TALKS
04 квітня 2021
Як презентувати свій проєкт (і вижити)
Тривалість
90’
DOCU/ПРО TALKS
04 квітня 2021