Соцмережі пропонують чудові можливості для рекламування документальних фільмів – від нішевого таргетингу до індивідуальних меседжів. Розмовлятимемо про те, як цифрові технології революціонізують просування кіно й допомагають документальним стрічкам знаходити свою аудиторію.
Спікерка: Йоанна Солецька
Йоанна Солецька є фахівчинею з маркетингу кіно та стратегій для соціальних медій із понад п’ятнадцятирічним досвідом. Вона очолює польський підрозділ міжнародної агенції із маркетингу кіно Alphapanda, яка спеціалізується на промо-кампаніях для соцмереж. Колишня директорка відділу PR та фестивальної дистрибуції у Школі та студії Вайди. Окрім цього, Йоанна викладала маркетинг кіно й аналіз аудиторії для таких програм, як TorinoFilmLab та CIRCLE Women Doc Accelerator.