Кіноесей про спроби зафільмувати контрабандиста в джунглях Петен у Гватемалі. Контрабандист, колишній в’язень Дахау, дозволяє знімати себе лише на відстані. Шлях, що пролягає крізь джунглі та руїни Майя, приводить режисера до справжньої теми фільму.
Дохід із показів фільму йде на підтримку фонду Peter Thompson Scholarship, що надає стипендії студент(к)ам Columbia College в Чикаго.
Пітер Томпсон (1944–2013) був американським режисером, який зняв шість фільмів.
Джонатан Розенбаум, кіножурналіст та близький друг Томпсона, писав після його смерті: «Навряд чи буде перебільшенням назвати Пітера Томпсона найкращим чиказьким режисером, про якого ви ніколи не чули. Кожен із його шести фільмів висвітлює різні аспекти життя Томпсона: як класичного гітариста, який навчався разом із Андресом Сеговія у Сієні, як студента факультету порівняльної літератури в Каліфорнійському університеті, як фотожурналіста воєнно-морського флоту, який викладав фотографію у Колумбійському коледжі Чикаго, і навіть як двоюрідного брата родоначальника спецефектів Дугласа Трамбалла. Усі шість фільмів – це бентежні роздуми про історію та героїчні зусилля з досліджень і пошуків, присвячені як формі життя в цілому, так і його швидкоплинним досвідам».
Два портрети (1982), Універсальний готель (1986), Універсальний громадянин (1987), Низини (2009)