«Будинок» Тетяни Кононенко і Матільди Местер – поетичний фільм про будівлю Держпрому. Документальне спостереження за харківським взірцем конструктивізму в наші часи стає рефлексією над тим, як минуле й сучасність, рух і час пов’язані зі статичністю архітектури, як взаємодіють простір та ідеологія. Про ставлення до радянського культурного надбання і доцільні методи роботи з радянськими наративами сьогодні, про протистояння мікроісторії і минулої «великої» історії, про методи роботи і людей розмовлятимуть режисерки Тетяна Кононенко, Матільда Местер і кінознавець, режисер Олександр Телюк.
Тетяна Кононенко народилася в Кіровограді (зараз – Кропивницький), наразі живе і працює між Берліном і Тбілісі. Вивчала медіа та комунікації у Берліні та кінорежисуру в Німецькій академії кіно й телебачення (DFFB). Працює з відео та фотографією у проєктах, пов’язаних із питаннями пам’яті та історії. «Будинок» – дипломна робота Тетяни для Німецької академії кіно й телебачення та її повнометражний дебют. Фільм бере участь у національному конкурсі DOCU/УКРАЇНА.
Олександр Телюк – кінознавець, керівник кіноархіву Національного центру Олександра Довженка. Програмний координатор ретроспективних кінопоказів у Довженко-Центрі, а також на українських та міжнародних кінофестивалях. Співупорядник видання «Антологія української кінокритики 1920-х». Співкуратор виставки «ВУФКУ. Lost & Found». Співзасновник інтернет-журналу про авторське кіно Cineticle. Автор багатьох статей на тему кіно та культури в друкованих та онлайн-ЗМІ. Як режисер (під псевдонімом Еліас Парвулеско) працює над документальними та експериментальними фільмами. Його стрічка «зонґ» цього року входить до конкурсної програми DOCU/КОРОТКО.
Матільда Местер – режисерка й операторка, яка закінчила Німецьку академію кіно й телебачення (dffb). Нині живе в Копенгагені і працює у сфері мистецького, експериментального та документального кіно. Її операторські роботи були показані на кількох міжнародних фестивалях і виставках. «Будинок» – її перша повнометражна режисерська робота.