Завершуємо нашу «онлайн-кіношколу» трьома майстер-класами, присвяченими ефективним стратегіям дистриб’юції документальних фільмів для досягнення соціально значимих імпакт-цілей. Відтепер традиційно всі лекції та воркшопи фестивалю можна переглянути у відкритому доступі на нашій платформі DOCU/ПРОСТІР!
Цьогоріч під час березневого фестивалю ми вирішили провести лабораторію «ЗМІНИ ЦЕ!» – для активістів/-ок і документалістів/-ок. Три воркшопи, на яких були представники/-ці імпакт-кампаній ділилися власним досвідом використання документальних стрічок, соціальних мереж та промоції кіно в соціальних мережах як ефективного агента змін.
Під час Case Study: «Неспокій» директорка з кампаній агенції з маркетингу, дистрибуції й інформації Together Films Ребекка Ешдаун розповіла про унікальну модель гібридної дистрибуції, про винахідливі шляхи досягнення найбільшої ефективності кампаній для некінотеатральних показів і виходу на цільову аудиторію за допомогою правильно обраного майданчика.
Кейтлін Бойл, засновниця і виконавча директорка фірми Film Sprout
А от розглядаючи Case Study: «Навмисна смерть» Кейтлін Бойл (директорка дистрибуторської фірми Film Sprout) поділилася, як низові глядацькі ініціативи та громадські акції на кшталт кампаній підписання петицій створюють нові можливості для документальних фільмів, націлених на зміни у світі.
Представниця імпакт-агенції Picture Motion Меґан Вандерворт
Щодо фільму «Обережно, провалля!», цьогоріч номінованого на Оскар, для його режисера Бінґа Ліу саме кінокамера стала тим інструментом, що допомагає не лише впоратися зі складнощами дорослішання в депресивному містечку, а й дає можливість проговорити травми від домашнього насильства, зробити видимою важливу проблему, яку суспільство воліє «не помічати». І відтак сприяти продуктивним змінам.
Відео майстер-класів доступні із синхронним перекладом українською мовою та мовами оригіналу.
15 жовтня – Case Study: «Неспокій»
22 жовтня – Case Study: «Навмисна смерть»
29 жовтня – Case Study: «Обережно, провалля!»
Чільне фото: Ребека Ешдаун, керівниця кампаній агенції Together Films
Усі фото: Docudays UA