Цей фільм натхнений класичним текстом Льюїса Гайда «Дар: творчість і художник у сучасному світі». У багатій на кінематографічні засоби стрічці переплітаються історії, що ґрунтуються на персонажах. На Північно-Західному узбережжі Тихого океану в Північній Америці молодий чоловік із корінного народу займається складною підготовкою до потлачу – щоб створити собі ім’я, віддавши все, що він має. У Римі, Італія, фабрика, окупована сім’ями мігрантів, перетворюється на живий музей, захищений барикадою з мистецтва, – зразок опору і безцінний дар. У піратській утопії фестивалю Burning Man авто, створене як арт-об’єкт у вигляді джмеля-мутанта, роздає мед у постапокаліптичному пустельному ландшафті. Тим часом в Окленді, Нова Зеландія, художник Лі Мінґвей готується до запуску «Звукового цвіту» – «трансформативного дару» пісні. «Дар» присвячений чомусь, що не можна виміряти чи порахувати, купити чи продати. Фільм досліджує паралелі між роботою художників та економікою дару. Це рефлексія про творчий процес, про причини, чому ми «працюємо на службі наших дарів». Це свято уяви.
Робін МакКенна – режисерка, продюсерка і письменниця. Нещодавно вона зняла короткометражний фільм із легендарною акторкою Женев’єв Бужол, спродюсований Національним кінематографічним управлінням Канади для Нагороди генерал-губернатора. Нині МакКенна працює над «Танадоулою» — короткою анімованою документальною казкою про реальну «доулу для смерті», яка знайшла своє покликання після втрати улюбленої старшої сестри. Робін – продюсерка і режисерка «Ліків», повнометражного документального фільму про аяваску, медицину та лікування, який вийде у 2019 році. МакКенна виросла в Монреалі, Канада, і почала знімати кіно з участі у знаменитому проекті La Course Destination Monde – подорожуючи по світу на самоті з камерою і створюючи мистецькі документальні короткометражки.
Досвід великої війни (2007), 70 років… і в шафі? (2012), Дар (2018)