Фестивальний день на Docudays UA традиційно розпочнеться з ранкової кави з режисер(к)ами та правозахисниками. Щодня, починаючи з 25-го березня, режисер(к)и, чиї фільми були показані напередодні в конкурсах DOCU/СВІТ, DOCU/УКРАЇНА та DOCU/КОРОТКО, а також учасники(-ці) правозахисної програми RIGHTS NOW! спілкуватимуться з глядач(к)ами в неформальній атмосфері кав'ярні на першому поверсі кінотеатру «Жовтень». Окрім цього, у програмі Docudays UA відбуватиметься чимало цікавих позаконкурсних показів, майстер-класів та зустрічей із гостями фестивалю. Отже, коротко про найцікавіше.
DOCU/УКРАЇНА: Прес-брифінг з учасниками
Кінотеатр «Жовтень» | Класік | 15.00
Уперше за всю історію Docudays UA у конкурсі DOCU/УКРАЇНА змагаються повнометражні фільми. Серед 100 заявок у дебютну збірку національного конкурсу було відібрано 6 учасників. Усі фільми – національні прем’єри. Запрошуємо представників медіа та всіх охочих на відкриту зустріч з українськими режисер(к)ами.
Кінотеатр «Жовтень» | Гегемон | 18.00
Зустріч з режисером
Інтимний портрет чотирьох дуже різних терористів-смертників, що працюють на «Фронт ан-Нусра» в Сирії — від саудівця, який любить співати і їсти смажену курку, і до 26-річного британця, що навернувся в іслам і переживає за свою нову дружину. Поки кожен із них чекає на свою чергу вирушити в останню місію, яку джихадисти називають «Дуґма», фільм демонструє віру та сумнів у серцях людей, які віддають життя за ідею.
Кінотеатр «Жовтень» | Гегемон | 18.00
Іттецу Немото, колишній панк, а нині буддійський священнослужитель у Японії, обрав своєю професією допомогу схильним до самогубства людям: він допомагає їм знайти причини жити далі. «Відхід» зображає Немото на перехресті, коли його дедалі сильніша схильність до саморуйнування ставить його перед тим самим питанням, яке його питають пацієнти: що робить життя вартим того, щоб жити?
Кінотеатр «Україна» | Червона зала | 21.15
Офіційне народження 100-мільйонної філіппінської дитини у лікарні імені доктора Хосе Фабелли привабило цілу зграю репортерів, які порушують повсякденну роботу лікарні. Пологовий будинок у Манілі зазвичай є місцем прихистку й усамітнення від зовнішнього світу мегаполіса, де жінки діляться всім, у тому числі своїми ліжками, своїм стражданням і своєю радістю.
Чільне фото: кадр з фільму «Материнська земля» (реж. Рамона С. Діаз)