17-літня Їн Лін вперше в житті живе далеко від дому і проходить підготовку, щоб стати працівницею одного з найбільших похоронних бюро в Китаї. Попри свій страх привидів і мерців, вона вивчає ритуали догляду – очищення та масажування трупів на очах у їхніх сімей. Їн Лін знаходить розраду від своєї похмурої ролі у грайливому пересміюванні з іншим молодим співробітником бюро. Вони проводять час разом, розмовляючи про свої надії, страхи і плани на майбутнє. Як і численні інші підлітки, що переїжджають із села до міста, щоб працювати й утримувати свою родину, Їн Лін змушена зануритися в сюрреалістичний і жорсткий світ китайської індустріалізації смертності.
Керол Солтер – режисерка документального кіно і лауреатка численних премій, яка спеціалізується на дуже спостережливих та інтимних портретах життя звичайних людей, які поділяють універсальні проблеми. Вона закінчила Національну школу кіно й телебачення і має освіту у сфері образотворчого мистецтва. Її фільми показують по всьому світу: на Берлінському МКФ, МФДК в Амстердамі, Единбурзькому кінофестивалі, на Doc/Fest у Шеффілді, а також у Палм-Спрінґс. Прем’єра її дебютного повнометражного документального фільму «Майже небеса» пройшла на Берлінському міжнародному кінофестивалі-2017, де її робота була номінована на нагороду в категорії «Найкращий документальний фільм».
Майомі (2009), Викопати ручку (2009), Майже небеса (2017)