Офіційне народження 100-мільйонної філіппінської дитини у лікарні імені доктора Хосе Фабелли привабило цілу зграю репортерів, які порушують повсякденну роботу лікарні. Пологовий будинок у Манілі зазвичай є місцем прихистку й усамітнення від зовнішнього світу мегаполіса, що його оточує. Образ, який викликає ця лікарня – це образ веселих жінок з немовлятами в животі або на руках, які обмінюються не лише історіями пологів, а й історіями таємних сексуальних бажань своїх чоловіків. Ці жінки діляться всім, у тому числі своїми ліжками, своїм стражданням і своєю радістю. Лише коли настають години відвідування і втручаються їхні близькі, цей мікрокосм розбивається, і до нього починають заповзати повсякденні проблеми бідності й бандитського насильства.
Рамона С. Діас народилася в Манілі. Вона здобула ступінь магістра з комунікацій. Поряд зі своєю роботою у якості режисерки, сценаристки, продюсерки та режисерки монтажу, Рамона С. Діас проводить воркшопи з кіновиробництва і постпродакшну в США та численних африканських країнах.
Вибране: Виходи (1992), Дух підноситься (1995), Імельда (2003), Навчання (2010), Не переставай вірити: подорож звичайної людини (2012), Материнська земля (2017)