Цієї осені Docudays UA знову запрошує до кінотеатрів на найкращі фільми фестивалю. Це вісім авторських подорожей крізь сучасну реальність – від Балкан до Іловайська, від київської квартири відомої української акторки до центрального концертного залу в Пхеньяні.
«Цього року вісім фільмів об'єднані темою подорожі. Ми мандруємо увесь час – у просторі й часі – крізь різні етапи нашого життя. Іноді подаємося світ за очі, аби перейти кордони інших культур та інших людей, залишити позаду себе колишнього і, зрештою, зустрітися із собою нинішнім. Відтак DOCU/ХІТ запрошує в подорож із неймовірною документальною вісімкою!» – ділиться Дар'я Аверченко, піар-директорка Docudays UA.
На широких екранах глядачі матимуть нагоду подивитися потужні роботи від майстрів сучасної документалістики – «Головна роль» та «Завтра свято» (режисер Сергій Буковський) та «Без назви» (режисери Міхаель Ґлавоґґер і Моніка Віллі).
Кадр з фільму «Без назви» Міхаеля Ґлавоґґера та Моніки Віллі
Також у прокаті фільм про перший в історії Північної Кореї рок-концерт («День звільнення» режисерів Уґіса Олте та Мортена Траавіка). Це не звичайний концерт, а виступ славнозвісних провокаторів – словенського гурту «Лайбах». І стрічка, що отримала спецвідзнаку фестивалю в конкурсі DOCU/ЖИТТЯ за особливу близькість до його головних героїв, – «Нове життя Ґоґіти» (режисера Левана Коґуашвілі).
Кадр з фільму «Діксі Ленд» Романа Бондарчука
Особливий фокус цього року на українських документальних стрічках. Окрім фільму класика української документалістики Сергія Буковського, у прокаті будуть: сучасна подорож до української лінії фронту («Війна химер» Марії та Анастасії Старожицьких), історія дитячого джаз-бенду з Херсона про перші складні питання юності («Діксі Ленд» Романа Бондарчука) та іронічна картина про прощання з радянською епохою в Україні («Ленінопад» Світлани Шимко).
Уже із середини вересня DOCU/ХІТ у компанії з режисерами та героями фільмів відвідає Київ, Львів, Харків, Одесу, Суми, Дніпро та Херсон. Розклад незабаром з'явиться на офіційному сайті – docuhit.org.