Виробництво фільму будь-якого жанру чи тривалості вимагає дуже високого рівня наполегливості та самовідданості – ба навіть пристрасті. Як режисерці чи режисеру вам доводиться жонглювати найрізноманітнішими деталями, наглядати за роботою різних відділів та приймати творчі рішення. Ви з командою невтомно працюєте над тим, що здається вам кінцевою метою – над завершенням фільму. Ось фільм уже готовий до того, щоб показати його світу, але як це зробити?
Багато режисерок та продюсерів – навіть досвідчених – зосереджуються на кіновиробництві й не замислюються про просування фільмів на фестивалях та згадки в медіа з самого початку проекту. Внаслідок цього їм доводиться надолужувати проґавлене, коли фільм уже готовий. Але якщо ви створите стратегію просування фільму через фестивалі та згадки у зовнішніх джерелах, то, можливо, вам вдасться максимізувати потенціал навіть першого короткометражного фільму, коли він буде готовий.
Ця лекція надасть вам інструменти для створення такої стратегії, щоб ви були готові просувати свій фільм, щойно закінчите його. Навіть без послуг професійного піарника, який зазвичай долучається до просування повнометражних фільмів на фестивальних прем’єрах, ви можете працювати над збільшенням шансів на те, що глядачі й глядачеи фестивалів та преса побачать ваш фільм – особливо якщо долучите соціальні мережі до свого інструментарію для розширення аудиторії.
Ця лекція містить приклади успішних кампаній та рекламних матеріалів, а також передбачає можливість порушувати питання про подачу заявок на фестивалі, роботу з фестивалями та процес піару – і у разі, якщо ви самі займаєтеся просуванням власного фільму, і якщо працюєте з професійною піарницею.
Тесса Мой (Silversalt PR – Нью-Йорк)
Маючи досвід у журналістиці (Screen International, The Hollywood Reporter) та створенні кінопрограм (Goethe-Institut London) і володіючи кількома мовами, Тесса Мой зараз працює піарницею у Нью-Йорку.Її компанія Silversalt PR займається кампаніями для фестивальних прем’єр у Північній Америці та Європі, театральними релізами та піаром фільмів у сезон нагород.
До відомих клієнтів Тесси належать Спайк Лі, Майкл Імперіолі, Рутґер Гауер та Мішель Єо. Результатом її кампанії, пов’язаної з номінацією на «Оскар» фінського фільму «Бетонна ніч», стала нагорода «За центр уваги» для оператора-постановника фільму Петера Флінкенберґа від Американського товариства кінематографів. Нещодавно вона займалася кампанією для номінації на «Оскар» фільму «Українські шерифи».
Компанія Silversalt PR також працювала для Міжнародного фестивалю документального кіно в Амстердамі та Міжнародного кінофестивалю в Гельсінкі, привабивши міжнародну пресу до цих провідних європейських заходів.
https://twitter.com/silversalted
https://www.facebook.com/silversaltpr