Існує багато фестивалів, пітчинґових форумів, освітніх ініціатив та інших ресурсів, якими можуть скористатися режисерки й режисерки, щоб встановити зв’язки з міжнародним ринком. Так само, як і дистрибуція документального кіно, розробка стратегії створення нового фільму також може виявитися дуже корисною. DOK Leipzig – одне з найбільших місць перетину східного та західного ринків, тож давайте детально обговоримо, які можливості там доступні, і як це – бути частиною міжнародного ринку.
Бріджид О’Шіа народилася в Австралії і працювала на європейські кінофестивалі та організації документального кіно з 2008 року.Отримавши ступінь бакалавра образотворчого мистецтва в Мельбурні та Берліні, вона почала свою кар’єру як практикантка на Кампусі талантів Берлінале. Працювала в різних відділах Берлінале як фрілансерка до 2014 року, у тому числі у відділі європейського кіноринку та ринку співвиробництва, аж поки не зосередилася більш серйозно на творчій документалістиці. До цього рішення її підштовхнуло координування Програми індустрії фестивалю DOK з 2009 до 2015 року, яке дозволяло їй також працювати фрілансеркою на Інститут документального кіно у Празі, Школи майстерності «Докуметальний кампус» та різних продюсерських компаній у Берліні. Вона накопичила багато різного професійного досвіду в різноманітних аудіовізуальних сферах, коли працювала як фрілансерка, аж поки не була призначена головою Програми індустрії фестивалю DOK у січні 2015 року. Вона регулярно проводить воркшопи на теми на кшталт європейського співфінансування, культурного менеджменту та фестивальних стратегій у таких регіонах, як Північна Америка та Східна Європа.