Поняття розвитку аудиторії сьогодні стає дедалі популярнішим. Передусім через той факт, що Європейська комісія зробила його однією із основних сфер своєї програми «Креативна Європа».
Але у чому все-таки суть розвитку аудиторії? Як це відбувається? Чи може бути корисним? Чи це просто нова модна назва для маркетингу? Чи, можливо, це щось, що ми вже й так робимо, просто називаємо інакше?
Приходьте і вирішуйте самі. Правда в тому, що байдуже, чи працюєте ви у театральній трупі, танцювальному об’єднанні, симфонічному оркестрі, займаєтеся культурною спадщиною, чи сучасним мистецтвом. І байдуже, ви – працівниця визнаної державної інституції, маленької громадської організації, чи бунтар, який організував неформальну ініціативу. Також байдуже, чи ви живете у великому місті, чи у маленькому селищі. Для всіх нас – працівників і працівниць культури – спільними є ЛЮДИ, наша АУДИТОРІЯ.
Наша аудиторія – це наше паливо. Однаково, чи ми отримуємо державне фінансування, подаємося на гранти, продаємо квитки чи робимо вхід на свої заходи вільним. Аудиторія – це сенс нашого існування.
І незалежно від того, наскільки добре нам вдається (чи здається, що вдається) робота, ми завжди можемо вдосконалити свої вміння! Розвиток аудиторії може допомогти нам у цьому.
Аґата Етмановіч
Якщо хочете дізнатися більше про мене, щоб отримати загальне уявлення про те, що очікувати від воркшопу, прочитайте це!
#соціальнакористь
Це моя основна цінність. Усі мої професійні рішення ґрунтуються на цій цінності. Не на грошах, не на престижі, а на користі для інших.
#веселощі!
Можна бути ефективною професіоналкою, при цьому не будучи смертельно серйозною. Я вважаю, що немає нічого поганого в тому, що вам весело під час роботи :)
#ЛЮДИ
Мені подобаються ЛЮДИ. Навіть коли вони роблять усе, щоб перестати мені подобатися. Можливо, я наївна. Мені байдуже! Я буду залишатимусь при своєму, поки можу.
#виробництвочасу
Часу ніколи не вистачає! І стільки всього треба зробити! А ще потрібен час для «нічогонероблення». Я досі шукаю досконалої формули для виробництва часу… Ця мета щодня стає дедалі ближчою.
#аналогове
Мене все ще нема у «Фейсбуці». Віддаю перевагу безпосередньому контакту з реальними людьми. Можливо, це трохи застарілий підхід (хоча я не така вже й стара). Вважаю, що спілкування – це й без того доволі важко (навіть віч-на-віч).
#телепортація
Але насправді мені подобаються нові технології і винаходи… Особливо я чекаю на ось цю технологію. Моє життя стало б значно простішим.
#процес
Усе пов’язано між собою. Я більше не роблю «проекти». Намагаюся побачити загальну картину. В усьому, що я роблю. Так само і в розвитку аудиторії. Річ не у проекті, а у процесі…