Чоловік лагодить свою рибальську сітку та йде на міст. Два трамваї стикаються один з одним – ніхто не постраждав, а контактний дріт відновлюється в той же день. Для робітників заводу проводиться невеликий концерт, де щирий виступ скрипальки змушує їх плакати. Бомби падають у море, та всім байдуже. Повсякдення Маріуполя – розташованого на схід від Криму українського міста, колись заселеного греками – визначене загрозою бомбардувань. Це візуально сильна пошана кризовому місту, присвячена його поетам та чоботярам.
Мантас Кведаравічюс – кінорежисер та академік, царина інтересів якого - небуття, матеріальність і тіло в їхніх перформативних та політичних проявах. Він має ступінь доктора філософії у соціальній антропології Кембріджського Університету та зараз працює як доцент в Університеті Вільнюса. Його документальні фільми - “Барзах” (2011) і “Маріуполіс” (2016) мали прем’єру та отримали багато нагород на кінофестивалях Berlinale, Busan, Hong-Kong, Vision-du-Reel.
Барзах (2011)