У телевізійному словнику «балакуча голова» – крупний план людини, що говорить з невеликою або без жодної дії. У повсякденному слензі – людина, чия мова пуста і беззмістовна. Починаючи з 70-х років і дотепер американська документалістика широко використовувала прийом «балакучих голів», творячи кіно, для перетравлення якого у прогресивного глядача бракувало шлункових ферментів. Сучасне американське кіно сповна наслухалося експертів і свідків. Воно встановлює гільйотину на площі кінотеатру і відрізає їм їхні монарші голови. Вони більше не скажуть жодного слова. Віднині говоритимуть нові форми, теми і герої. Про них ітиметься у цій розмові.
Памела Кон представляє на цьогорічному Docudays UA програму американського фестивалю True/False.
Памела Кон – режисерка, сценаристка, кураторка, документалістка-консультантка. Народилася у місті Лос-Анджелес (штат Каліфорнія) наразі живе і працює у Берліні (Німеччина). Понад двадцять років працювала незалежною медіа-продюсеркою та керувала проектами в інтересах акторів, режисерів та інших творчих замовників. Є постійною дописувачкою творчого блоґу журналу BOMB, журналу FILMMAKER, Senses of Cinema та The Calvert Journal. Вона також задіяна в організації кінофестивалів True/False у США та DokuFest у Косово.
Оксана Карпович народилася 1990 року на Київщині. У 2012 році отримала диплом бакалавра культурології у Києво-Могилянській Академії, а в 2013 – переїхала до Монреаля (Квебек). Останні два роки вивчає кінорежисуру в Mel Hoppenheim School of Cinema Університету Конкордія. Програмна координаторка Docudays UA.