Цей фільм простежує шлях покійного японського режисера Рьо Муракамі на каучуковій плантації Firestone Tire в Ліберії. Під покровом ночі він проникає на територію плантації й потрапляє до майже невидимого світу, де жорстокі умови життя та праці обурливо мало змінилися з часу відкриття плантації у 1926 році. Доступ журналістів на плантацію суворо обмежується й відстежується компанією, тож кадри Рьо – рідкісний незалежний погляд на життя робітників плантації.
Рьо Муракамі був двомовним кінооператором, що мешкав у Нью-Йорку та Токіо. Муракамі створив потужний кіностиль, поєднавши спокій фотокомпозиції із жвавою та непередбачуваною природою документального кіно. Він ніколи не вписувався в один жанр, вправно маневруючи між комерційними та мистецькими проектами, а його операторські документальні роботи брали участь у міжнародних фестивалях у Трайбеці та Берліні.
Біжи, щоб вижити (2008), Бланк Сіті (2010), Біллі В (2012), Чарівний табір (2012), Втрата контролю (2015), Нотатки з Ліберії (2015)
Джадд Ерліх - двічі номінований на Еммі режисер, який заснував Flatbush Pictures з Рьо Муракамі та працював з ним над кількома документальними фільмами, включаючи «Біжи, щоб вижити» та «Чарівний табір». Ерліх також був режисером і продюсером нещодавньої прем'єри на кінофестивалі Tribeca «Ми могли б стати «королями», яка виграла премію Гранд Кліо.
Мер Вест-Сайду (2006) Біжи, щоб вижити (2008), Чарівний табір (2012), Ми могли б стати «королями» (2014), Нотатки з Ліберії (2015)