Есей про радянську епоху та її наслідки. Історію відкриває винахідник, фізик і музикант Лєв Термен, творець першого у світі електронного музичного інструменту терменвокс, а також низки інших неймовірних приладів, винайдених ним під час роботи в секретних наукових лабораторіях КДБ як побічний ефект шаленого розвитку військової промисловості. Сьогодні ті застарілі й забуті «музичні домовини», зроблені з міцністю автомата Калашнікова, переробляють і переосмислюють пострадянські покоління музикантів, колекціонерів та механіків. Історія електронної музики і радянських синтезаторів – алегорія до радянської системи, де нічого не працює, але старатися треба. Це електроказка про вільний творчий дух за залізною завісою.
Єлєна Тіхонова – режисер, сценарист, монтажер і VJ. Народилася в науковому містечку Обнінськ. Закінчила операторський факультет ВДІКу. З 2000 року живе й працює у Відні. Зняла низку документальних та експериментальних фільмів.
Добривечір, Конструкторе (2002), Метрополіс: перезавантаження (2007), Електро Москва (2013), Кав’яр (у виробництві)
Домінік Шпрітцендорфер народився в 1974 році, оператор і режисер. Навчався у ВДІКу. Живе у Відні. «Електро Москва» – його повнометражний режисерський дебют.
Електро Москва (2013)