Мистецтво є зброєю! В Каїрі це гасло досі втілюється у життя. Після 30 років автократії президент Мубарак був скинутий із посади народом. Нині вулиці належать їм – молодим повстанцям і художникам. Ґрафіті-художники та малярі змушують стіни «говорити». Дні боротьби оживають в їхніх закривавлених портретах, часи анархії – в карколомних колажах, спроби звільнення від придушеної сексуальності – в непристойних картинках. Стіни перетворюються на хроніку подій; електронна поп-музика й хіп-хоп слугують напруженим саундтреком. Ейфорія змінюється замальовуванням і вандалізмом. Снайпери продовжують цілитися в очі протестувальникам. В революції романтики не більше, ніж у цьому андеґраундному мистецтві, традиційна мета якого – провокувати й ризикувати.
Марко Вілмс народився 1966 року в колишньому Східному Берліні (НДР). Навчався режисурі в Академії кіно й телебачення ім. Конрада Вольфа в Потсдамі-Бабельсбергу. Нині працює продюсером і режисером на студії HELDENFILM. Його стрічки вибороли нагороди таких фестивалів, як Берлінський МКФ, МФДФ в Амстердамі, МКФ у Ньйоні (Швейцарія), DOK у Лейпцигу, Кассель та фестивалю ім. Макса Офюлса Прайса.
(Вибране): Берлінський вихор (2003), Товариська мода (2009), Мистецька війна (2014)