Чи насправді важка фізична праця зникає, або, може, просто стає невидимою? Де її можна побачити у XXI столітті? Смерть робітника спускається слідом за героями у нелегальні шахти України, пронюхує дух серед робочих з виробництва сульфуру в Індонезії, опиняється сам на сам з левами на бойнях у Ніґерії, зв'язується з братами, які розкрадають величезний нафтовий танкер у Пакистані та приєднується до китайських робітників, які виплавляють метал, сподіваючись на світле майбутнє. Тим часом майбутнє тепер у Німеччині, де на місці колишнього плавильного заводу збудували яскравий, блискучий парк відпочинку. Під «роботою» можливо мати на увазі безліч речей. Часто її складно описати чи унаочнити; здебільшого її неможливо зобразити. Натомість важка фізична праця піддається візуалізації, тому, на думку режисера, тільки вона і є єдиною справжньою роботою.
Міхаель Ґлавоґґер – режисер, сценарист, оператор. Його роботи в кожній з цих ролей представлені широким діапазоном виконання. Нещодавні твори Міхаеля Ґлавоґґера варіюються від літературної адаптації Kill Daddy Good Night (2009), химерної комедії Slugs (2004) та Contact High (2009) до есеїстичних документальних фільмів Megacities (2009) та Workingman's Death (2004). Він не лише схильний до творчого різноманіття в межах кінематографічних форм і жанрів, але й проявляє гнучкість у межах кіно, фотографії та письма. Документальною стрічкою Слава блудниці режисер завершує свою трилогію про світ праці.
Workingman's Death (2004), Slugs (2004), Contact High (2009), Kill Daddy Good Night (2009), Megacities (2009), Whores' Glory (2011)