Суб’єктивно-приватний кінотекст «Знак тире» сприймається як об’єктивний документ епохи, справжнє свідоцтво про той час, коли він був створений-пережитий. Автор (чи ліричний герой) рефлексує з приводу подій різного історичного масштабу. Фільм побудований за принципом монтажу вільних асоціацій: наприклад, від спогадів про померлу бабусю і роздумів про «час бабусь» – до образу Віри Холодної як утілення ідеї вічної жіночності, а відтак – до проблем міжетнічних конфліктів. Новий принцип роботи із зафіксованою на плівці реальністю заявлений уже в назві цього фільму, адже тире тут трактується як знак, що сполучає дати народження та смерті.
Сергій Буковський народився 1960 року в Башкирській АРСР. Вивчав режисуру в Київському державному інституті театрального мистецтва ім. І. Карпенка-Карого. Понад десять років працював на Українській студії документальних фільмів. Документальний 9-серійний телефільм «Війна. Український рахунок» (2003) було відзначено Національною премією України імені Тараса Шевченка. Народний артист України (2008).
Завтра свято (1987), «А нічка темная була…» (1988), Сон (1989), Дах (1990), Знак тире (1992), Дислокація (1992), Пейзаж. Портрет. Натюрморт (1993), На Берлін! (1995), Десять років відчуження (1996), Міст (1999), Вілен Калюта. Реальне світло (2001), Terra Vermelha (Червона Земля) (2001), Війна. Український рахунок (2002—2003), Назви своє ім’я (2006), Живі (2008)